Catrice Prime and Fine Professional Contouring palette – 010 Ashy Radiance

8. srp 2016.

Pozdrav ljepotice, danas glavnu riječ vodimo oko Catrice-ove palete koja je relativno novija u njihovom asortimanu. Ukoliko vas zanimaju moji dojmovi o njoj, nastavite čitati. :)


Dakle, paleta dolazi u 2 nijanse – 010 Ashy Radiance i 020 Warm Harmony te se sastoji od highlightera i bronzera (pogodnog za konturiranje). Ashy Radiance je hladnijeg podtona, dok Warm Harmony sadrži toplije tonove.  Za cijenu od 36 kuna dobijete 10g/0.35 oz. proizvoda unutar palete.


Sama paleta je izrađena od čvrste kvalitetne plastike, kompaktna je i travel-friendly. Inače, nisam primijetila da paleta sadrži ikakav miris. Preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja, ali s obzirom na to da je riječ o praškastom tipu proizvoda, ne morate se doslovno držati toga. ;)


Što se tiče teksture, i kod highlightera i bronzera nema onog kredastog osjećaja pod prstima, nisu mekani kao putar pod dodirom, ali nisu ni kredasti, truse se prilikom dodira kistom, i srednje su do visoke pigmentacije. Na fotografijama sa swatchevima možete vidjeti da je highlighter znatno slabije pigmentacije od bronzera. Pigmentacija se da lako nadograditi, iako sumnjam da će vam (konkretno za konturiranje) biti potrebna nadogradnja. Na licu se lijepo se i ravnomjerno blendaju.


Highlighter u ovoj paleti je onako decentan, ali primjetan i na običnim, i na profesionalnim fotografijama (isprobano ;)), ali i uživo. Hladnijeg podtona, vuče na roskastu stranu koja nije pre-intenzivna. Daje lagani sheen licu, podigne look i meni se sviđa kako izgleda na licu. S obzirom na to da je njegov zadatak da istakne određene dijelove lica, istaknut' će teksturu kože ispod. Na fotografijama (nanesen 1-2 puta „laganom rukom“) možete bolje vidjeti o čemu govorim. Iako uživo nije toliko vidljivo. Ja ga obavezno dodam i u unutarnje kutove oka, a nekad i na sam kapak, kao sjenilo.


Bronzer u paleti, još jednom da ponovim, hladnog podtona, idealne nijanse koja nije hladna kao npr. Nyx-ovo Taupe rumenilo, ali nije niti topla da vuče na narančasto. Dakle, zlatna sredina. Za mene je ovaj bronzer totalni pogodak! Prekrasno izgleda izblendan zajedno s bronzerom. Može lagano naglasiti konture lica, ali će vas poslužiti i za Instagram-smashed-cheekbone. :D


Što se tiče trajnosti na licu, svi proizvodi koje nanesem na obraze postupno podosta blijede tijekom dana na mom licu. Konkretno, ne nestaju mi s lica tipa nakon 2-3h nošenja, pa su na kraju dana (šminku uglavnom nosim oko 8-9h) još uvijek tu iako znatno manje intenzivni nego nakon samog nanošenja. Što zapravo i nije neobično, s obzirom na to koliko se puta u danu oslonim o ruku, ostavljam otiske po odjeći, i da ne nabrajam dalje. :D


Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovom paleticom, koristim je kad god nanosim šminku na lice i sviđa mi se efekt koji daje. S obzirom na teksturu moje kože, i na to da nisam navikla na highlightere, meni se sviđa i ovaj decentni highlighter kojeg dobijete u paleti.


Preporučujem ovu paletu svima, jer je jednostavna za korištenje, odnos cijene i kvalitete je odličan, a izbor u našim drogerijama je oskudan što se tiče ovakvog tipa proizvoda.

Pišite mi u komentarima koristite li vi proizvode za konturiranje lica? Jeste li probali ovu paletu?


With love, Ana <3

Broj komentara: 18

  1. Ja sam htjela kupiti oni drugu paletu za konturiranje od Catrice-a ali nikako da je nađem u dm-u. Dosad mi je jedino dm bio blizu a tam je nikad nije bilo. Brzo se proda.
    Ne znam kako se zove ta paleta koju hoću ali znam da je onako uza i manja i ima vise tih (kak bih sad rekla), sjenila?? za konturiranje i mislim da košta oko 36 kn.
    Ovu ne znam jel sam uopće i zapazila.samo iz razloga što mi je konturiranje nepoznanica i nova sam u tome pa učim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavljam da misliš na ovu paletu (http://www.catrice.eu/hr/lice/bronzer-konturiranje/detalji/catrice-cosmetics/allround-contouring-palette.html), samo što ona (za razliku od ove) sadrži kremaste proizvode/korektore za konturiranje. :)

      Izbriši
  2. Anonimno7/08/2016

    Jako lijepo izgleda, nista prenapadno, a vidljivo
    Definitvno kupujem pa makar samo kod kuće vjezbala s njom ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suptilna je :) kad isprobaš, vjerujem da ćeš jako često izlaziti iz kuće s njom na licu ;)

      Izbriši
  3. Anonimno7/08/2016

    Mozes li napisati kako je nanosis na lice? Koristis li prste,kistove (ako da,kakve?) Ili nesto trece?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nanosim je uvijek s kistovima. :) Highlighter nanosim s fan kistom (essence ima jedan takav žuti) ili fluffy kistom za blendanje sjenila, dok bronzer za konturiranje nanosim s koso rezanim kistom ili onim uskim namijenjenim baš za konture. :)

      Izbriši
  4. Sviđami se highlighter ... djeluje mi nježno... za dane kad ne želimo previše šminke na licu, ali bože moj highlighter je must have eny day :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo tako! haha :D pogotovo za ove ljetne dane, totalni must have! :)

      Izbriši
  5. Dopada mi se paletica, pogotovu hajlajter :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je :) jer sam je i sama jako zavoljela :)

      Izbriši
  6. Ja sam nekako, kad sam ju vidjela, očekivala kremastu paletu i baš se iznenadila kad sam shvatila da je praskasta.
    Kako bilo, mislim da bi ovaj bronzerima ipak bio pretopao za moju put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice ima u ponudi i kremastu paleticu za konturiranje :) samo što ju je teško uhvatiti, jer često bude rasprodana :)

      Izbriši
  7. Nisam isprobala, ali definitivno budem :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nedavno sam nabavila All round paletu i ova je definitvno sljedeća, super post!

    OdgovoriIzbriši
  9. Highlighter izgleda lijepo!

    Poz iz Slovenije,

    Katja

    www.blogvivalavida.com

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty