Mini new in #3 - ColourPop, Schauma, Afrodita...

23. lis 2016.

Pozdrav ljepotice, konačno se vratih bloganju i postovima! Nadam se da ste spremne za novi val sadržaja?! :D Uglavnom, danas vam pišem o nekolicini proizvoda koji su trenutno noviteti kod mene. Nema ih puno zato što nisam imala baš vremena za kupovanje, a i kad sam kupovala bile su to neke osnovne stvari, uglavnom preparativne kozmetike.


Prvi na redu jest Syoss šampon za suho pranje kose koji sam uzela dok sam se dvoumila između Batiste suhog šampona i Baleinog suhog šampona, jer nisam čula da itko o njemu priča i jer je bio cjenovno između ta dva. Spremam recenziju za njega, tako da vam neću još ništa otkriti. Zatim je tu Rexona Shower clean dezić koji je bio poklon, te Balea Spray-on losion za tijelo s kojim sam oduševljena. Ako želite da ga recenziram, napišite mi to u komentarima.


Zatim su tu neke generalne stvari poput Babylove maramica, koje, ruku na srce, nisu ništa posebno, ali mi posluže svrsi. Pri tome naglašavam da nisu najbolji izbor za skidanje šminke! No, što se tiče Duchesse blazinica, njih stvarno volim, bilo da je riječ o velikom pakiranju (koje ovoga puta nisam uspjela ugrabiti) ili o ovom manjem sa slike. Gillette Venus Breeze britvicu mi je još krajem ljeta kupila sestra s uvjerenjem da će radikalno promijeniti brijanje, ali ju još uvijek nisam isprobala, tako da to ne mogu potvrditi. :)


Schauma Mirror Gloss 24H šampon za kosu sam kupila iz znatiželje tijekom rujna, dok su još trajali dm-ovi popusti. Nivea Cashmere moments gel za tuširanje je bio poklon, trenutno ga koristim i nemam neko mišljenje o njemu, osim da je nježan i hidratantan, za razliku od ostalih tuširalica. Afrodita Clean Phase dvofazni odstranjivač šminke je bio na nekom popustu u dm-u za 10kn, pa sam ga odlučila isprobati.


Na mojoj facebook stranici, a i na Instagramu ste mogli vidjeti da sam se vratila Eveline 8u1 laku za učvršćivanje noktiju. Koristila sam ga prije nekih 2 godine otprilike, i znam da je tad napravio ogromnu razliku, od mojih inače jadnih noktiju. A i moji ColourPop ljubimci, Ultra Matte Lip u nijansi Beeper i Super Shock sjenilo u nijansi Telepathy, koji su me nekoliko tjedana čekali doma su ipak pronašli put do mene, prije nego ja do njih, kao i Zaful narudžba, od koje ću vam zasad pokazati samo ovaj predivni set prstenja s kojima sam oduševljena. Alii, detaljnije o tome pričamo već sljedeći put! ;)


Pišite mi u komentarima što se kod vas skupilo u posljednje vrijeme i o čemu bi voljele čitati recenziju?! :)


With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Prvi put cujem za sprej losion pa me to nekako najvise zanima uz naravno colourpop :)
    Zaful-jos nista nisam kupila od njih,ali koliko vidim svi su generalno zadovoljni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga sasvim slučajno skužila kod Marije s bloga glam-glitter.blogspot.hr :) Onda o svemu navedenom sljedećih tjedana pišem ;)

      Izbriši
  2. probaj babylove maramice one u zelenom pakiranju, te su malo smocnije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na preporuci! baš ću ih isprobati :)

      Izbriši
  3. I sama obožavam Balein losion u spreju! Nema ništa bolje. :D
    Ja valjda jedina nisam uzela ništa od ColourPopa. :( Recesija!
    Prestenje je divno! *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! :) haha :D ma imaš još vremena, do kraja godine im je shipping 10$ ;) a s prstenjem sam i sama oduševljena, svaki drugi dan ih rotiram :D

      Izbriši
  4. babylove odličan- koristim ga za djecu, Afrodita mi je super. Eveline također..
    Zanima me Balea?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, slažemo se u većini! :) Vidim da ima interesa za Baleu, uzimam to u obzir, tako da će uskoro posebna recenzija za losion! ;)

      Izbriši

Shine Of Beauty