L'Oreal Superstar Super liner

11. lip 2017.
Pozdrav ljepotice! Hello beauties! ☺

Jesmo raspoloženi za malo eyelinera? Danas vam donosim recenziju L'Orealovog tuša u flomasteru. Ako vas zanima vrijedi li kupovine, nastavite čitati.
Are you in the mood for some eyeliner? I'm bringing you one more review post about L'Oreal eyeliner in pen. If you're interested is it worth buying, keep reading.
Moram priznati da dugo nisam koristila tuševe u flomasteru, iako su upravo oni bili oni na kojima sam učila. Konkretno, Super liner se preporučuje iskoristiti u roku 6 mjeseci od otvaranja, i cijena mu je 77, 90 kn.
I have to admit that I wasn't using those pen eyeliners for a looong time! This particular Superstar eyeliner you should use within 6 months, and its price is 9€ in European drugstores.
Sam flomaster je intenzivne crne boje s nekim suptilno sjajnim završetkom koji se zapravo ne primijeti na očima, poprilično je precizan i lijepo „zašiljen“ pri vrhu da možete povući linije različite debljine, iako za onu tanju ćete se morati malo pomučiti. To mu je ujedno i prednost i mana, jer s njim ne možete povući liniju u jednom potezu, kao što možete s četkicom koja ima dlačice (odnosno kist za eyeliner), već morate raditi dio po dio. Inače mi to ne predstavlja problem, jer ga uvijek mogu iskoristiti kada želim samo obrubiti oko kako bi se umjetne trepavice lijepo uklopile.
Superstar eyeliner has very intense black colour with a shiny finish, which you, to be completely honest, don't even notice on the eyes. It also has a very precise tip, so you can create lines of various thicknesses, although for a very small and precise one, you'll have to work quite long. With this eyeliner you can't draw a line with just one swipe, because you have to work part by part, unlike you would usually do with a brush-tip eyeliners. Personally, I would use those eyeliners for a very small line without a wing, while applying false eyelashes.
Sastojci / Ingredients
Za pravi winged eyeliner mi se pak nikako ne sviđa. Osim što zahtjeva poprilično dugo vremena da ga postignem, preslikava mi se na kapak, posebice ako ne stavim bazu ispod. U ovo toplije vrijeme, kada bi mi oči znale zasuziti od sunca, skroz bi se razmrljao i nestajao. Također, ako ga stavite u sam kut oka, razrmljat će se u par poteza. Inače i Essenceov eyeliner koji redovno koristim se zna razmrljati u takvim situacijama, ali preslikavanje nikako ne opraštam!
For a classical winged eyeliner I really don't like this one. Except it takes a lot of time to create one, it transfers very easily, especially if I don't use a primer underneath. I wore it during these hot days and when my eyes would tear up from the sun, it would smudge. Also, if you would like to wear it in the tear duct area, it will be gone like real quick. Although, my Essence waterproof eyeliner also tends to smudge if my eyes are irritated and tear up a lot, but transferring on my eyelids is one thing that I cannot forgive.
Sve u svemu, ostala sam razočarana ovim tušem i mislim da uopće ne vrijedi tih novaca. Ja ću ga iskoristiti kako sam već i navela za tanku liniju uz rub trepavica kada stavljam umjetne, a ne želim winged eyeliner look. 

Pišite mi u komentarima, koji je vaš omiljeni tuš za oči?
All in all, I'm really disappointed by this eyeliner and I think it's not worth the money. I'll used it up like I already said in combination with false lashes, but very thin line without a wing. 

Anyway, write me down in the comments what's your favourite eyeliner?

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty