Avon Soft&Smooth depilacijska krema za lice

29. lis 2017.

Pozdrav ljepotice, danas vam za razliku od prethodnih recenzija pišem o proizvodu koji bi mogli svrstati pod preparativnu kozmetiku. Naime, radi se o Avonovoj kremi za odstranjivanje dlačica s lica.


Dakle, kremica dolazi u plastičnoj kutijici s uputama. Sam proizvod smješten je u tubicu od 15ml s malim otvorom. Preporučuje se koristiti ju unutar 24 mjeseca od otvaranja, a trenutna cijena kreme u Avonovom katalogu je 20kn. Na uputama koje dobijete navedeno je kako bi trebali prvo proizvod isprobati na manjem području i vidjeti hoće li se unutar 24 sata pojaviti kakva neželjena reakcija. Ova depilacijska krema trebala bi ukloniti dlačice s lica u roku 2,5 minute. Važna je i činjenica da kremu nikada ne smijete ostavljati na koži duže od 8 minuta. Također, ne smije se koristiti na obrvama, ušima, području nosa i ostalim osjetljivim i sluznim područjima tijela. 



Krema je glatke teksture, srednje konzistencije i bijele boje. Izlazi poprilično lako istiskivanjem tubice. Ukoliko nemate jako izražene i tvrdoglave dlačice na licu, nemate potrebe stavljati deblji sloj. Ono što joj je ogromna (i jedina) mana jest miris. Ništa odvratnije i jače u svom životu nisam osjetila u kozmetičkim proizvodima. Da se razumijemo, inače stvarno nisam osjetljiva na mirise, ali ovaj je nepodnošljiv! I ono što je najgore od svega jest to što ga konstantno osjetite. 


Inače nemam problema s jako izraženim dlačicama na licu (kao što možete i vidjeti na slici ispod), tako da ovu kremu u prosjeku koristim jednom do dva puta mjesečno. Isprobala sam ju oko usnica i na obrazima i nisu mi se pojavile nikakve loše reakcije. Obično ju namažem u tankom sloju na željeno područje i ostavim otprilike nekih 5 minuta, nakon čega običnom maramicom odstranim višak kreme i dlačice, te na kraju mlakom vodom isperem to područje.

Prije & poslije  / Before & after
Dakle, možete i sami vidjeti na slici koliko ona dobro odradi svoj posao. Jako mala količina je potrebna, a funkcionira u roku nekoliko minuta. Jedino što joj ne opraštam je UŽASAN miris koji je jedini razlog zašto ću potražiti neku drugu kremu ovakvog tipa.

Pišite mi u komentarima koristite li vi kreme za depilaciju lica? Što mislite o tome općenito?


With love, Ana ♡

Broj komentara: 9

  1. Inače takve kremice smrde, bar meni... Ja ih koristim 2xmjesecno i super stvar... Bojim se depilacije voskom pa radije koristim kreme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mi nema spasa! haha :D al svejedno planiram isprobati Afroditinu verziju...

      Izbriši
  2. odlican post, cula sam dosta pozitivnih utisaka o ovoj kremi. Uglavnom su ljudi odusevljeni :) pretplatila sam se na tvoj blog kako bih ubuduce bila u toku. Volal bih da i ti pogledas moj <3

    oazalepote.blogspot.rs

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :* Drago mi je čuti da ti se moji postovi sviđaju! :)

      Izbriši
  3. Gdje kupiti ili naruciti..hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Putem Avon Lady ili logiranjem na Avonovoj stranici kao Beauty fan :)

      Izbriši
  4. Zdenka Zdjelar10/31/2021

    Prvi put isprobala,po preporuci prijateljice i odusevljena.Gdje se inace moze naruciti ova krema i po kojoj cijeni.Placam pouzecem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje! :) Možete se registrirati kao Beauty Fan na avon.hr i sami naručivati proizvode iz aktualnih kataloga s plaćanjem pouzećem ili jednostavno pronaći najbližu Avon Lady.

      Izbriši

Shine Of Beauty