Wet n Wild Photofocus Pressed Powder

11. velj 2018.

Pozdrav ljepotice, spremam vam ovaj post već nekoliko tjedana, ali nikako nisam imala vremena sjesti i napisati vam svoje dojmove. Danas govorimo o Wet n Wild Photofocus kompaktnom puderu. Mnogi su poletjeli za tekućim puderom, dok je meni za oko zapeo ovaj u kamenu. Ako vas zanima koji su moji dojmovi, nastavite čitati. 😉

Hello beauties, I've been editing this post for a few weeks now, but haven't had the time to write down my review. Today, we'll chat about Wet n Wild Photofocus pressed powder. Everyone keeps talking about their liquid foundation, but I wanted to try the pressed powder one. If you want to know more, please keep reading! 😉



Puder dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju od 7,5 grama koje je zaštićeno naljepnicom na rubu pakiranja, kako se ničiji zločesti prsti ne bi pronašli na površini vašeg primjerka. Preporučuje se koristiti ga unutar 12 mjeseci od otvaranja, cijena mu je 40 kn i nije testiran na životinjama. Inače dolazi u 8 nijansi, a koliko sam primijetila kod nas su dostupne samo 2. 😠 Ja sam odabrala najsvjetliju, odnosno Warm Light nijansu.  Kao i cijela Photofocus linija, obećava da vam neće ostaviti flashback, odnosno da nećete prilikom fotkanja blicem ispasti kao duh s bijelim flekama na licu. 

The powder comes in a sturdy plastic container with 0.26 oz. / 7,5 grams of product which is protected with a sticker, so that no one can put their fingers into the powder before you. They recommend to use it within 12 months. It's a cruelty free product and it costs around 5$. There is 8 shades to choose from, and I picked up the lightest one - Warm Light. Like the whole line, it promises not to give a flashback at photos, in other words, you won't look like a ghost with white marks on your face while taking a photo with a flashlight. 


Kada ga otvorite, izgledom podsjeća na pečene proizvode, iako to nigdje za ovaj proizvod nije navedeno. Ne sadrži nikakav primjetan miris prilikom nanošenja. Također, gotovo se uopće ne trusi pri korištenju. Možete ga gomilati koliko hoćete, ali nikada na licu ne izgleda cakey, odnosno, gotovo je neprimjetan na koži. Nisam primijetila da dodatno prekriva nesavršenosti, ali zato ostavlja prekrasan satenski finiš na licu. Dodaje onaj blagi prirodni sjaj, bez šljokica ili shimmera. Ako postoji mat sjaj, onda je to definitivno definicija ovog pudera. 

When you look at the powder, it looks like it's a baked product, but it doesn't say anywhere exactly if it is. During the application, I haven't noticed any scent or fall out with it. You can pile it on the face as much as you want, and it won't look cakey at all, it's almost invisible on the skin. Also, I don't think it adds coverage, but it leaves a beautiful satin finish on the skin. It will add that soft natural glow to the skin, without any glitter or shimmer. If there's a matte glow, then it's the definition of this powder. 

Svojstva / Ingredients
Pod prstima se čini dosta suh, ali je po mom mišljenju prikladan za normalni i suhi tip kože, jer ne izražava suhe dijelove na mom licu. S obzirom na to da je moja koža mješovita, nanosim ga samo na područje obraza, dok T-zonu zaobilazim, jer se s ovim puderom u kamenu nakon nekoliko sati počnem sijati i tekući puder mi se prije počinje "raspadati" na T-zoni. Također, imam osjećaj kako mi baš lijepo zagladi područje u kojem su mi pore nešto više izražene. Napomenut ću samo kako sam ga ja koristila isključivo preko tekućeg pudera i kako ga ne koristim setiranje korektora jer mi je ipak pretaman za to područje.

While swatching, it seems like it's quite dry, but in my opinion it suits normal and dry skin types perfectly, because it does not emphasize dry parts of my skin. Since my skin type is combination, I use it only on my cheeks and avoid applying it on the T-zone, because I get oily with this powder in just a couple hours of wear and my foundation starts to fall apart quicker on that area. Also, I think it smoothes out the area where my pores are a bit more visible. I just want to mention that I only used it on top of the foundation and that I don't use it to set my under eye concealer, because it's just too dark for my preferences. 


Sve u svemu divan puder u kamenu iz drogerija, otkad sam ga kupila, koristim ga konstantno i mislim da je odličan izbor za popravljanje tijekom dana. Jeste li ga isprobali? Koristite li puder u kamenu? Pišite mi u komentarima! 🙂

Anyway, it's a great drugstore pressed powder, and since I bought it, I use it constantly. It's a great choice for touch-ups during the day. Did you try it? Do you even use a pressed powder? Tell me in the comments below! 🙂

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Tekući mi je ok,ovaj u kamenu nisam probala ali hoću jer izgleda savršeno

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty